Arxiu | Alumnat

Canal RSS per a aquesta secció

Agnès Camatxo Buj guanya el XVI Premi Ramon Calvo en la modalitat humanístic-social

CRÒNICA PREMIS RAMON CALVO 2018 El passat dijous 26 d’abril, a l’Institut Deltebre, a les 20 h. començava l’acte de presentació dels treballs finalistes seleccionats d’entre 29 treballs presentats, en una proporció d’un 66,66 % de l’àmbit humanístic-social i d’un 33 %  de l’àmbit científic-tècnic. A la taula presidencial es trobaven la Manuela Cid i […]




La impressió 3D ja és una realitat al nostre Centre

La impressió 3D i, en general, la manufactura digital són la punta de llança dintre de l’àmbit científic-tecnològic, matemàtic i artístic actual. És per aquest motiu que en el nostre centre no ens podíem quedar enrere en l’ús educatiu d’aquestes tecnologies. A partir d’aquest curs, obrim una nova finestra cap al futur on l’alumnat de […]




Llegim a l’aula! Setmana del 23 al 27 d’abril de 2018. Departament de Tecnologies

Durant la setmana del 23 al 27 d’abril de 2018 els alumnes participaran en l’activitat Llegim a l’Aula en la matèria de Tecnologia. Els articles escollits són els següents: 1r ESO: “Teixits intel·ligents” Autor: R. Martínez Llengua:català  2n ESO: “Teixits intel·ligents” Autor: R. Martínez Llengua:català 3r ESO: “Comunicacions amb Internet: la banda ampla” Autor: R. Martínez Llengua:català.




L’Institut Sòl-de-Riu visita la Central Nuclear d’Ascó

    El dia 11 d’abril els alumnes de 2n d’ESO de l’institut han realitzat una sortida amb l’objectiu de visitar el Centre d’Informació de la Central Nuclear d’Ascó. La visita ha estat organitzada pel Departament de Tecnologia i ha constat d’una explicació sobre quins són els components que conformen la Central Nuclear d’Ascó, quin […]




Sortida de 3r ESO C a Amposta

Dimarts 10 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO C va anar d’excursió a Amposta. Aquesta sortida és el resultat del treball que han estan desenvolupant durant el 2n trimestre del curs sobre els sectors econòmics.  Van realitzar el viatge en autobús de línia regular. De les diferents propostes van presentar els mateixos alumnes es va triar la […]