Llegim a l’aula! Setmana del 15 al 19 de gener de 2018. Departament Tecnologies

Durant aquesta setmana els alumnes realitzaran l’activitat Llegim a l’Aula a la matèria de Tecnologies. Els articles escollits són els següents: 1er d’ESO: “L’era dels grnas invents. La revolució de l’electricitat”. Llengua: català. Format paper. 2n d’ESO: “Un coche del futuro con 45 años”. Llengua: Castellà. Autor: José M. Baselga. Font: Diari de Tarragona , 2/12/2012 […]

Video: Ajudeu Lo Rober

L’alumnat de 4t d’ESO ha elaborat un vídeo per a promoure la participació de la gent del poble amb l’associació Alcanar Voluntariat i continuar fent el servei comunitari a Lo Rober Solidari que tan bones experiències ha aportat en els darrers anys. Podeu veure’l al bloc Aprenem Junts. Animeu-vos a col.laborar!!! Joana Subirats Àlvarez Coordinadora […]

Blog de Ciències Socials

En aquest curs 2017-2018 el Departament Antropològic a iniciativa de la Cap de Departament i professora Joana Subirats ha creat un nou espai virtual de la matèria Ciències Socials de 3r d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar anomenat Blog de Ciències Socials. El podreu trobar a la pàgina web del centre en el menú d’enllaços externs. […]

Llegim a l’aula! Setmana del 8 al 12 de gener 2018. Departament d’Educació Física.

Durant aquesta setmana els alumnes participaran en l’activitat Llegim a l’Aula en la matèria d’Educació Física. Els articles escollits són els següents: 1r d’ESO: article d’educació postural titulat “¡Anda ya!”. 2n d’ESO: article d’habilitats socials titulat “¿Qué es el lenguaje corporal?”. 3r d’ESO: article sedentarisme infantil titulat “Más cansados y menos en forma”. 4t d’ESO: […]

Primer projecte de l’optativa Coding with Scrath del curs 17/18

Aquest primer trimestre els alumnes de segon d’ESO que cursen la matèria optativa Coding with Scratch han presentat els seus projectes. Un cop més, aquest curs els alumnes han creat unes nadales amb el programari Scratch 2.0 amb les que participaran al Festival de Nadal de 2017. Aquesta activitat l’han realitzat mitjançant treball col·laboratiu dintre […]